Thursday, May 21, 2015

مهناز هلو تحویل مملکت می دهد!

مهنازافشار بازیگر معروف سینمای مملکت قصددارند جهت زایمان فرزندشان به خارج از کشور بروند!
واقعا بعضیا خیلی فضولند تو زندگی مهنازجون سرک میکشن اخه توروسننه!؟
مردم که مثل ما بی خیال هر چیزی نیست خیلی اصول و فروع براشون اهمیت داره مگه مثل ما فکر می کنن!؟ گوهر خانم از اون دسته بود که حق رو مهناز میداد و در جواب اعتراض فرشته دخترش گفت:
گیس بریده میدونم حسودیت میشه!
فرشته دخترش گفت: اخه این ایکبیری چی داره که حسودیش کنم
گوهر که جرز خورده روزگار بود نیشخندی زد وگفت:
برو دخترجون برو! من عروس هفتاد هزار حجله دیده ام پیش من ملق بازی نکن!
فرشته گفت: جانم من واسه این میگم که یارو شان علمی پزشکی مملکت رو باد فتخ گرفته و رفته اونور !
گوهر گفت دم بریده بیمارستونای مملکت واس ماس فقط واس ماس!
اصلا به تولد خودت  نگاه کن فکر می کنی این همه چین وچروک صورتت و اون دماغ گنده و گردن دیلاق و باسن مثل ال سی دی صافت واس چیه!؟بابات مثل ملایزقل لنگارو داد بالا وبسمل کرد و رفت پی کارش نه مقدمه ای نه موخره ای نه قبلش چهارتا ویتامین درست به بدن رسوند نه چلوگوشتی داد نه مالشی نه حالی فقط کاسه اب جوش ریخت و رفت پی یللی تللیش اصلا نفهمیدیم کی سروکله عنترت پیداشد!
اخه با سیب زمینی و تخم مرغ پخته و شوربا که نمیشه هلویی تحویل مملکت داد گلابی من! مهناز هلو تحویل مملکت میدهد مهناز دامنش برکاته(دامت برکاته!)

No comments:

Post a Comment