Monday, May 18, 2015

غم تبریز ،شور اصفهان بود!

برنامه نود عادل خان که همه منتظرش بودند از راه رسید اما حاصلی جز ابراز همدردی با تراکتورسازان و محکوم کردن اقدام کسانی که با احساسات هواداران تراختور بازی کرده بودند نداشت!
در این برنامه که همه شرلوک هولمز شده بودند هرکدام توپ را به زمین دیگری می انداخت و هرکس ،کسی دیگر را مقصر معرفی می کرد وعاقبت کسی ندانست که پرتقال فروش جمعه تبریز چه کسی بوده است!؟
ابتدا تصاویری از شادی هواداران سپاهان پخش شد و برخلاف انچه نود تبلیغ می کرد بااین تعداد هوادار نمی توان سپاهان را یک تیم پرطرفدار دانست ولی هرچه بود شور شعفی که در اصفهان بود نشان از غم وبغضی سنگین در اذربایجان داشت!
تصاویر ورزشگاه سهند هر وجدان منصفی را به درد میاورد واینکه برای برخی چه لذتی وافر دارد که با احساسات این جمعیت انبوه بازی کنند! تصاویر مردمانی که با احساسات لبریز شادی وپاکی به سمت جام می دویدند اما جام جز سرابی برایشان نبود و چه سخت بود احساس پیر وجوانی که حس میکرد مزد رنج هایش را گرفته اما عرقش خشک شد ونگرفت ...
در اد امه مسئولینی که روی خط امدند تنها با هم کل کل می کردند قنبرزاده مدیر عامل نفت تهران  با اسبقیان مدیرورزش استان و استاندار اذربایجان شرقی هم سخنان نماینده اصفهان را در این مورد که اتفاقات پایان بازی برنامه ریزی شده بود تکذیب کرد والبته گفت که نماینده اصفهان را فردی راستگو میداند! و در ادامه هم کی بود کی بود راه افتاد ویکی عوامل بی سیم به دست را معرفی کرد و یکی پسر سرمربی را ویکی هم اسکوربورد و ان یکی هم بلندگوی ورزشگاه را ! و آخر سر هم شرلوک هولمز پرتقال فروش استادیوم تبریز را پیدا نکرد!
برنامه نود هم رفت اما کسی ندانست در دل انکه هنوز هم نمیداند بازی را به که باخته است چه خبر است!؟

No comments:

Post a Comment