Tuesday, July 14, 2015

شادی تراختوری ملت ایران!

فعلا که همه شاد وشنگولند و نمیخوان حتی یک لحظه خاطر سرحالشون مکدر بشه اما عده ای هستند در این مابین که میگن تا این چک پاس نشه هیچی رو باور نمی کنند مثلا به شادی بی حاصل هواداران تراکتورسازی آذربایجان در هفته پایانی لیگ برتر اشاره می نمایند!
حتما یادتون که نرفته در هفته پایانی همین لیگ آخری چه اتفاق محیرالعقولی افتاد و درحالی که قهرمانی برای تراختور بود و تو مشتش بود ناگهان طی یک شعبده بازی شگفت انگیز قهرمانی از مشتشان پرید اما هواداران بی خبر از همه جا به زمین ریختند و در حالیکه در پوست خود نمی گنجیدند سرود قهرمانی می خواندند! ماجرای " روز سیاه ورزشگاه سهند" ضرب المثلی ست برای ابدیت تاریخ وشادی های بی حاصل...

حالا هم عده ای با یادآوری اتفاق فوق به مقایسه آن واین و بقول فلاسفه "این همانی" پرداختند و عرض فرمودند: ملت منتظر نماندن لااقل ببینند چه اتفاقی افتاده همه به خیابان ریختند و دم از پراید سه میلیونی و جایگزین شدن مک دونالد با فلافل زدند! البته باید به این تفاوت اشاره کرد که در استادیوم سهند تمام راه های ارتباط با بیرون قطع شده بود اما اینجا ملت فقط به لبخندهای دیپلماسی و تبریکات تلویزیونی اکتفا کردند و به وجد وسرور پرداختند !
از این گونه تحلیلات که بگذریم واکنش جناب رسایی جالب تر است وی که علاقه ویژه ای دارند که جهت صدور اسلام به دیار فرنگ بروند بلکم میخ اسلام را درآن وادی کفر بکوبانند توافق هسته ای را یادآور ماجرای چوپان دروغگو می داند!

No comments:

Post a Comment